Відбувся освітній форум P.R.Oсвіта від Української Академії Лідерства

27 січня в Українському Кризовому Медіа Центрі проходив форум, організований студентами Української Академії Лідерства.

Контактна особа:
Влад Мальчевський
https://www.facebook.com/vlad.malchewzki

Прес-реліз

Формат події нагадував TED – у кожного лектора до 20 хвилин на виступ. Форум присвячений актуалізації освіти і науки в Україні. До участі в форумі були запрошені викладачі, громадські діячі та студенти УАЛ.

16299056_1556552257739438_9217703022574504027_n

  • Влад Мальчевський – студент УАЛ-Київ, координатор форуму P.R.Oсвіта. Спікер закликав змінювати типову модель «школа-ВНЗ-робота», додаючи різноманітну неформальну чи он-лайн освіту. Також наголосив на тому, що освіта має бути не засобом, а метою.
  • Олександра Малевич – координатор науково-популярного проекту 15х4 Talks, редактор культурного порталу Artmisto та сімейного журналу IT-Mama, освітній та науково-популярний журналіст, співзасновник культурного відеолекторію Wisecow. Олександра Малевич розповіла про освіту як тренд сучасності. Також вона запросила всіх бажаючих долучатись до популяризації науки через волонтерство з проектом  15х4 Talks, висвітлила його унікальність і особливості.
  • Андрій Круглашов – кандидат політичних наук, екс-координатор Громадського руху ЧЕСНО. Спікер провів міні-лекцію на тему «Те, що робиш натомість: як брати максимум з освіти чи її браку». А. Круглашов дав наступні поради студентам: робити вибір, що розширює можливості; цінувати досвід поразок, адже він дає більше, ніж досвід перемог. «Прокрастинуйте з користю для себе і суспільства,» – завершив А. Круглашов.
  • Максим Яковлєв – доцент, кандидат політичних наук, науковий директор Школи політичної аналітики, доцент кафедри політології Національного університету «Києво-Могилянська академія». М. Яковлєв дав лекцію з темою «Радянська освітянська спадщина та як ми примудряємося її плекати», ілюстровану радянськими плакатами. Спікер нагадав про реліктові традиції, що все ще існують в багатьох українських ВНЗ, на кшалт вставання перед викладачем, який заходить в аудиторію. Також М. Яковлєв зауважив, що проблемою є ставлення самих студентів, які чекають від викладачів подачі знання, а не розвивають мисленеві здібності самостійно.
  • Олександр Акименко – журналіст, засновник і керівник проекту Платформа. О. Акименко ділився досвідом навчання у Стенфорді, зокрема говорив про переваги проектно-орієнтованої освіти. Зосередившись на проекті, напрацюванні та реалізації ідей, студенти не займаються плагіатом. О. Акименко розповів про те, що студенти мають бути скромними, проте, амбіційними та зацікавленими в інноваціях, мають підтримувати один одного, створюючи сильну мережу.
  • Зленко Валентин – студент, учасник програми обміну FLEX, викладач англійської мови, менеджер з продажу у дизайн-студії “Wizart3D”. Валентин Зленко розповів про свій досвід навчання в США за програмою FLEX, наголошував на важливості цивільної дипломатії. Також пояснив специфіку навчання за обміном та як боротись з культурним шоком в інших країнах. В. Зленко радив розширювати світогляд, подорожувати і пам’ятати, що у будь-якій частині світу кожен з нас є обличчям України.
  • Михайло Винницький – iнтелектуальний керівник програми Presidents’ MBA, викладач kmbs та Києво-Могилянської академії.  Михайло Винницький розповів «навіщо вчитись саме в Україні, але не за спеціальністю», переконав, що в Україні краща бакалаврська програма, ніж закордоном. Проте, на магістерські програми, як і більшість спікерів, радив подаватись закордон для отримання безцінного досвіду. За М. Винницьким, університет має бути автономною спільнотою ініціативних студентів, осередком критичного мислення.

15822885_1798530943746041_7831745568029214979_n

Українська Академія Лідерства – 10-місячний формаційний курс для випускників середніх шкіл, що базується на основі цінностей та виховання лідерських якостей і навиків.

Автор: студентка кафедри політології Оксана Берко