Дистанційне навчання

У кожної людини, що працює або навчається в НаУКМА є особистий обліковий запис Office365. Якщо у Вас немає цього акаунту, зареєструйте його. Зробити це можна за допомогою простої інструкції на сайті академії: https://www.ukma.edu.ua/index.php/resursi/242-informatsino-kompyuterni-tsentr

Якщо описати цей процес ще простіше, Вам потрібно (для співробітників НаУКМА та викладацького складу):

  1. Звернутися в інформаційно-обчислювальний центр за внутрішнім телефоном 144 або ж надіслати електронний лист на адресу slobus@ukma.edu.ua
  2. У листі написати:

Доброго дня/вечора, пане Олександре!

Звертаюся до Вас з проханням зареєструвати для мене корпоративний обліковий запис MicrosoftOffiice365.

Мене звуть П.І.Б. (в дужках продублюйте П.І.Б. англійською мовою!)

Моя посада в Києво-Могилянській академії …, назва підрозділу:

Я хочу, аби вигляд моєї електронної пошти був таким (наприклад, ivan.ivanov@ukma.edu.ua)
Щиро дякую!
З Повагою,

Для студентів та студенток
Зареєструватися у відкритій формі за посиланням: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Q_7LuAzJ6kuErr5dbYpfUgII-b5V9VZCl0bmKKFA_vJUQllTVUdINVlVTVczS1NKU0I4MDczTEdEQi4u

 

Після того, як Ви отримаєте доступ до корпоративного акаунту Office365, ви отримуєте доступ до додатка MicrosoftTeams.

Як його запустити?

1. Натиснути на обведену іконку у лівому верхньому кутку Вашого акаунту:

2. У меню натиснути на додаток «Teams»;

3. Завантажте програму, або просто перейдіть за посиланням:

https://products.office.com/uk-ua/microsoft-teams/group-chat-software#desktopAppDownloadregion

4. Встановіть програму на Ваш комп’ютер, або інший пристрій;

5. Одразу після того, як ви ввійдете у Ваш обліковий запис, Вас зустріне зручний інтерфейс;

6. Ваше завдання – створити власну команду у секції «Teams». Натиснувши на цю кнопку Ви побачите іншу кнопку – приєднатися або створити команду;

7. Натиснувши на кнопку «Створити команду» вас зустріне зручне покрокове вікно, де Ви маєте написати відповідну інформацію щодо Вашої команди;

8. Знайдіть всіх потрібних Вам людей для команди та додайте їх! Наприклад, Вам потрібно провести семінар, іспит, або захист курсової/дипломної роботи, або просто створити чат групи, аби не засмічувати Месенджер, Вайбер чи Телеграм ви поіменно забиваєте у поле прізвища потрібних Вам людей – база налічує всіх, хто тим чи іншим чином працюють в Києво-Могилянській академії. Вам не потрібно ні у кого питати логіни, телефони чи імейли – тут вже все Є! Не забувайте після кожної людини натискати клавішу «Enter»;

9. Після того, як Ви зберете всю команду, кожна особа отримає на свою електронну адресу запрошення до команди і зможе легко до неї долучитися. Тим часом, перед Вами відкривається краса: спільний чат з усіма доданими людьми, де Ви можете надсилати будь-які робочі файли, фотографії, надсилати смайли, «гіфки» і.т.д. Окрім спільного чату є ще кнопка «файли чату» – зручна річ, коли Вам треба дуже швидко знайти якийсь файл (для викладачів/викладачок – наприклад, чиєсь відпрацювання чи есе, для студенток/студентів – завдання на семінар). Не забувайте: сховища для файлів вдосталь – цілі 1000 гігабайт простору;

10. Тепер нам потрібно запланувати зустріч. Для цього заходимо у секцію «Календар» зліва збоку (там де “команди”, “чати”, “активність”) і натискаємо «Нова зустріч» (до-речі, альтернативно, поряд є кнопка «приєднатися до зустрічі, за допомогою якої можна швидко долучитися до актуального обговорення). Після цього – знову записуємо всю необхідну інформацію – час зустрічі, дата, опис, обов’язкові учасники і т.д. – все, що вважаєте за потрібне записати;

11. А тепер – спробуємо всі разом зідзвонитися у «Тімс», причому є опція запису відеоконференції, будь-хто один з команди може ввімкнути запис – це дуже зручно, адже якщо у когось з студентів, наприклад, немає можливості побути на онлайн-лекції, вони можуть легко переглянути відеоповтор і все зрозуміти. Окрім того, це дуже зручно для викладачів – вони можуть показувати власний екран, у якому, до прикладу, відкрити презентацію Powerpoint. Як і усюди – є функція вимкнення мікрофону або камери, якщо ви не хочете аби хтось Вас бачив чи чув у той чи інший момент. Також є і іконка чату – якщо у когось взагалі нема можливості ввімкнути мікрофон, вони можуть написати своє питання чи відповідь. Ще одна приємна опція: вимкнення відеосигналу, який надходить. Припустимо, що у Вас не дуже швидкий Інтернет, або мало трафіку, натиснувши цю кнопку Ви не отримуватимете відеокартинки від учасниць чи учасників конференції.


Тепер Ви вмієте користуватися MicrosoftTeams! Користуйтесь, навчайтеся та навчайте! А ще – не хворійте! Намагайтесь успішно навчатись онлайн, особливо якщо є такі зручні можливості для роботи:)