2 лютого в Києво-Могилянській академії за участі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич відбулась прес-конференція «Комплексна психосоціальна допомога дітям, підліткам та родинам, що постраждали внаслідок конфлікту в Україні».

dsm-2440

Під час заходу були презентовані результати проекту з допомоги дітям, підліткам і родинам з п’яти областей (Донецької, Луганської, Харківської, Дніпропетровської та Запорізької), що постраждали внаслідок військового конфлікту, стали свідками бойових дій, були змушені залишити рідні міста та села. Впровадженням проекту спільно займаються МОН, ЮНІСЕФ та Національний Університет «Києво-Могилянська Академія».

inf-2-03.02.2017

Лілія Гриневич зауважила, що в межах проекту було розроблено курс для підвищення кваліфікації вчителів «Психосоціальна допомога для розвитку стійкості до стресу у дітей».

«В цьому проекті нам потрібні були результати, які ми зможемо застосовувати для системної роботи з дітьми, що постраждали внаслідок російської агресії. І цей курс – саме таке системне рішення. Адже його зможуть читати в інститутах післядипломної освіти по всій Україні. Проблема є, в ситуації, що існує сьогодні, кількість таких дітей може збільшуватися. Саме тому цей курс має пройти кожен український вчитель», – пояснила Міністр.

У прес-конференції також взяли участь Джованна Барберіс, Голова Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Андрій Мелешевич, президент Національного університету «Києво-Могилянська академія», Віталій Панок, директор Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, Сергій Богданов, керівник Центру психічного здоров’я та психосоціального супроводу НаУКМА.

Контакти:

Катерина Скороход (прес-секретар)
(063) 361-14-63
sk@gmail.com

Прес-реліз підготувала студентка кафедри політології НаУКМА Скороход Катерина